Hvem er vi?
Nettolager blev grundlagt i 2010 og er i dag Danmarks største udlejer af opbevaringsrum med over 80 afdelinger fordelt i store dele af Danmark.
Vi bestræber os hele tiden på at blive bedre for vores kunder og følge udviklingen der foregår i samfundet, så vores nye tiltag vil glæde vores kunder.
Selvom vores koncept er selvbetjening, glemmer vi ikke kundeservicen. Alle vores medarbejdere ser dette som vores fornemmeste og vigtigste opgave, at servicerer og hjælpe vores kunder ligger i DNA'en hos Nettolager.
Nettolager er i rivende udvikling, hvilket betyder at vi hver måned åbner flere lagerhoteller rundt omkring i Danmark. Hold øje på vores hjemmeside eller app, hvis du ønsker et rum tættere på dig.
Mød vores kompetente kundeservice!
Vores kompetente kundeservice sidder altid klar til at hjælpe dig på telefon +45 70 230 255 eller på mail kundeservice@nettolager.dk.
Kundeservice
Består af 14 kompetente og professionelle medarbejdere - herunder både deltid- og fuldtidsansatte. Vores Kundeserviceafdeling sidder centralt placeret på vores hovedkontor, hvorfra de er klar til at besvarer dine henvendelser 24/7*.
*Kundeservice åbnet fra kl. 8-18. Akut telefonen fra kl. 18-08. Bogholderi åbent fra kl. 9-15.
Facility
Vores Facility afdeling arbejder primært med vores lagerhoteller. De sørger for at alle ledige rum altid er i orden og klar til udlejning. Under denne afdeling er der beskæftiget ca. 30 medarbejdere - herunder både administrativt personale samt viceværter.
Marketing
Vores marketing afdelinger sørger for at vores digitale flader, som hjemmeside, sociale medier, og alt det bagvedliggende, er som det skal være.
Er du vores nye medarbejder?
Job hos Nettolager
Vi tror på, at nøglen til succes er gode, kvalificerede og glade medarbejdere, der hver dag bidrager til en bedre virksomhed. Derfor har vi fokus på at finde den rigtige medarbejder, som har et stærkt drive og som kan indgå i gode relationer med vores andre dygtige medarbejdere.
Hos Nettolager lægger vi stor vægt på et dynamisk og sundt arbejdsmiljø. Der er hos os gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vores absolut højeste prioritet hos er glade og tilfredse kunder og medarbejdere.
Nedenfor kan du se alle ledige stillinger lige nu.
Send os en uopfordret ansøgning
Vi er ofte på udkig efter nye ambitiøse og dedikerede medarbejdere. Du er velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning her: Send uopfordret ansøgning
OBS: Vi gør opmærksom på at vi ikke modtager jobansøgninger på mail.
Hvorfor vælge Nettolager?
Den bedste service
- Venlig og kompetent kundeservice.
- 4,9 trustpilot vurdering.
- Ingen bindindsperiode eller depositum.
- Ingen skjulte gebyrer.
- 24/7* kundeservice.
- Personlig bevægelsesalarm i alle rum.
- Afdelinger der er temperatur- og fugtregulerede.
- Videoovervågning.
*Akut telefon fra kl. 18-08. Kundeservice har åbent fra kl. 08-18 (Bogholderiet har åbent fra kl. 9-15).
Hvad er vores koncept?
Nettolagers koncept er dag-til-dag leje, hvilket betyder at man fra dag til dag, kan leje og opsige sit opbevaringsrum, uden binding eller skjulte gebyrer. Vores afdelinger er ubemandede, hvilket betyder at vi ikke har en reception, der tager i mod dig, når du kommer. I stedet fungerer vores afdelinger fuldt ud automatisk. Du kan åbne vores porte automatisk ved at sende en sms til vores nummer 91912020 eller gennem vores app, her vil du også kunne leje et rum, som starter med det samme.
Selvom konceptet er selvbetjening, er vi der altid for dig som kunde. Du kan altid ringe til vores kundeservice, som har åbent alle dage året og står klar til at hjælpe dig. Derudover har vi en masse guides og en FAQ side, hvor du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål.
Nettolager Døgnservice
Vi er altid klar til at hjælpe på +45 70 230 255 eller på mail kundeservice@nettolager.dk