Hvem er vi?

Nettolager blev grundlagt i 2010 og er i dag Danmarks største udlejer af opbevaringsrum med over 90 afdelinger fordelt rundt omkring i Danmark. 

Vi bestræber os på hele tiden at blive bedre for vores kunder og følge den udviklingen, der foregår i samfundet, så vores service fortsat vil glæde vores kunder.

 

Selvom vores koncept er selvbetjening, sætter vi en stor ære og indsats i, at holde vores kundeservice på  højeste niveau. Alle vores medarbejdere ser dette, som vores fornemmeste og vigtigste opgave - at hjælpe vores kunder så meget som vi kan, ligger i DNA'en hos Nettolager. 

 

Nettolager er i rivende udvikling, hvilket betyder,, at vi hver måned åbner flere lagerhoteller rundt omkring i Danmark, hvor vi er godt på vej mod at åbne vores lagerhotel nr. 100. Hold øje på vores hjemmeside eller vores app, hvis du vil høre mere om, hvor vi åbner næste gang. 

 

Find et opbevaringsrum nær dig

Mød vores kompetente kundeservice!

Kundeservice

Består af 14 kompetente og professionelle medarbejdere - herunder både deltid- og fuldtidsansatte. Vores medarbejdere sidder centralt placeret på vores hovedkontor, hvorfra de er klar til at besvarer dine henvendelser 24/7*.

 

*Kundeservice åbnet fra kl. 8-18. Akut telefonen fra kl. 18-08. Bogholderi åbent fra kl. 9-15.

 

Facility

Vores Facility afdeling arbejder primært med vores lagerhoteller. De sørger for at alle ledige rum altid er i orden og klar til udlejning, samt at alle vores afdelinger fungerer som de skal. Under denne afdeling er der beskæftiget ca. 30 medarbejdere - herunder både administrativt personale og viceværter.

 

Marketing

Vores marketing afdeling sørger for at vores digitale flader, som hjemmeside, sociale medier, og alt det bagvedliggende, er opdaterede og retvisende, så vores kunder får de rette informationer med dybdegående hjælp.  

 

Vi er en åben virksomhed, med en mangfoldig medarbejdertrup, der har mange forskellige baggrunde. Vi mener at dette er med til at gøre os til en bedre og mere omfavnende virksomhed, der altid ønsker at udvikle os yderligere og hjælpe vores kunder, såvel som vores egne kolleager. 

Citater fra Nettolager medarbejdere:

"Der er altid nye spænende opgaver, dagene ligner ikke hinanden" - Maria, Kundeservice. 

 

"Det fedt at kunne arbejde med et dynamisk team, der ikke er bange for udvikling og ændringer" Gert, Facility Service.

 

"Det er rart at have klare rammer for hvad der skal foregår. Det gør at jeg kan yde den bedste service muligt for kunderne." Lene, Fuldmægtig. 

Nettolagers koncept

Vores koncept er dag-til-dag leje (og opsigelse), hvilket betyder at man fra dag til dag, kan leje og opsige sit opbevaringsrum, uden binding eller skjulte gebyrer.

Vores afdelinger er ubemandede, hvilket betyder at vi ikke har en reception, der tager imod dig, når du kommer ud til vores afdelinger. I stedet fungerer vores afdelinger fuldt ud automatisk og med høflig selvbetjening. Du kan åbne vores porte ved at sende en sms til vores nummer 91912020 eller gennem vores app, her vil du også kunne leje et rum, hvor lejeaftalen starter med det samme. Hvis du i denne oprettelse har tilkøbt en hængelås, vil disse være placeret lige inde for vores porte, i små hvide papæsker. 


Selvom konceptet er selvbetjening, er vi der altid for dig som kunde. Du kan altid ringe til vores kundeservice, som har åbent døgnet rundt hele året* og står klar til at hjælpe dig. Derudover har vi en masse guides og en FAQ side, hvor du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål.

 

*Kundeservice har åbnet alle ugens dage fra kl. 8-18. Akuttelefonen har åbent alle ugens dage fra kl. 18-8. Bogholderiet har åbent alle hverdage fra kl. 9-15.

Hvorfor vælge Nettolager?

Den bedste service

  • Venlig, kompetent og personlig service, der har 24 timers åbent*.
  • 4,9 trustpilot vurdering.
  • Ingen bindindsperiode eller depositum.
  • Ingen skjulte gebyrer.
  • Personlig bevægelsesalarm i alle rum.
  • Afdelinger der er temperatur- og fugtregulerede.
  • Videoovervågning. 


*Akuttelefon fra kl. 18-08. Kundeservice har åbent fra kl. 08-18 (Bogholderiet har åbent fra kl. 9-15).

Er du vores nye kollega?

Job hos Nettolager

 

Vi tror på, at nøglen til succes er gode, kvalificerede og glade medarbejdere, der hver dag bidrager til en bedre virksomhed. Derfor har vi fokus på at finde, den rigtige medarbejder, som har et stærkt drive og som kan indgå i gode relationer med vores andre dygtige medarbejdere.

Hos Nettolager lægger vi stor vægt på et dynamisk og sundt arbejdsmiljø. Der er hos os gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vores absolut højeste prioritet hos, er glade og tilfredse kunder og medarbejdere. 

Send os en uopfordret ansøgning!

Vi er ofte på udkig efter nye ambitiøse og dedikerede medarbejdere. Du er derfor velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning herunder.

OBS: Vi gør opmærksom på at vi ikke modtager jobansøgninger på mail.

 

 

sEND UOPFORDRET ANSØGNING!

 

Nettolager Døgnservice

 

 

Vi er altid klar til at hjælpe, ring eller skriv til os på +45 70 230 255 eller kundeservice@nettolager.dk

 

Nettolagers telefon åbningstider:

 

Kundeservice: kl. 8-18.

 

Bogholderi: kl. 9-15.

 

Akut telefon: kl. 18-8.

;